دلتنگی

سکوت می کنم تا کس نداند سوز دل در راه ماندگان را

دلتنگی

سکوت می کنم تا کس نداند سوز دل در راه ماندگان را

رمضان ماه دعا ماه حاجت ماه رسیدن به شقایق ...

بازم ماه رمضان آمد


بازهم زمزمه های یا علی و یا عظیم به گوش میرسد


باز هم ناله های امن یجیب به آسمان می رسد


باز ملائک بال بر زیر پاهای روزه داران می گسترانند


باز صدای سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ شب های قدر به گوشم میرسد


باز نوای علی علی


ناله های طفلان یتیم و کاسه های شیر ...


باز دلم را از غبار بی کسی


از غبار گناه پاک  می کنم


باز خانه را برای آمدن خدا در آن آذین و چراغانی می کنم


باز با نام علی دل را نورانی می کنم


باز برای رسیدن به آسمان لحظه شماری می کنم


آری برای رسیدن همه این لحظه ها انتظار می کشم


کاش سهمم از این سفره به مثال گدایی نباشد که به اندک نانی قانع باشد


کاش کوله بار یکسالم را ببندم


کاش در این راه خواب نمانم


کاش خدا در این رمضان عشق را در وجودم باز شعله ور گرداند


عشق به ملکوت به عظمتش را در وجود من تجلی کند


و کاش ...


در پایان این مسافر روزه بر لب را به حاجت دلش ... به همسفرش برساند


الهی آمین

نظرات 4 + ارسال نظر
arash پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:39 http://www.arombegir.blogsky.com

بسیار زیبا بود

ممنون

معراج پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:39 http://raper-box.mihanblog.com

سلام دوستم خوبی چرا بعضی ها از رپر های 0098 خوششون نمیاد به من بگو خواهش میکنم چون ما قدرتمون را نشون ندادیم من یه لینک باکس درست کردم که قدرتمون را نشون بدیم تا هم امار وبلاگت بالا بره هم قدرت رپ الان ماه رمضان هستش یعنی بیا دست در دست هم دهیم قدرت رپ را بالا میبریم
اگر موافقی اول در قسمت پایین لینک باکس کد لینک باکس ما را در ویرایش قاب خودت بزار و بعد ارسال لینک کن
ممنون میشم کد لینک باکس ما را بذاری تو وبلاگت

چاکرتم

متاسفانه یا خوشبختانه دوست عزیز
بنده به رپ علاقه ای ندارم

و مداحی و آهنگ های سنتی و پاپ آرام را با هیچ آهنگی عوض نمی کنم

هیلدا پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 http://kolbe-khaki.blogfa.com

عشق یعنی خاطرات بی غبار دفتری از شعر و از عطر بهار عشق یعنی یک تمنا , یک نیاز زمزمه از عاشقی با سوز و ساز عشق یعنی چشم خیس مست او زیر باران دست تو در دست او عشق یعنی ماتهب از یک نگاه غرق در گل بوسه تا وقت پگاه

سلام مرسی منم لینکت کردم
چرا تقلب کردی؟؟؟
اشکال نداره ذهنت شبیه من بوده دیگه !!

خوشحال شدم به وبلاگ من سر زدی

رسول پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:38

.۰۰۰۰۰۰خیلی خوب بود امیر جان

نوکرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد